۰

"دولتی" مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۷
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در پی تشکیل جلسه هیات مدیره این بانک، در تاریخ 28 اسفند 93 للـه‌گانی مدیر عامل پیشین بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این بانک طی دوران مسولیت خود گفت: جمعی از بهترین مدیران و نیروهای شبکه بانکی کشور در بانک قرض الحسنه مهر ایران مشغول به انجام وظیفه هستند و این بانک می‌تواند با تکیه بر این سرمایه انسانی ارزشمند فعالیت‌های خود را توسعه داده و بر بستر قرض الحسنه خدمات جدیدی را به هم میهنان ارائه دهد.

سیامک دولتی مدیر عامل جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز ضمن تشکر از اعتماد وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیر عامل بانک صادرات، اظهار داشت: از اینکه افتخار خدمت‌گزاری به هم میهنان را در کنار همکاران تلاشگر و متعهدم در بانک قرض الحسنه مهر ایران یافته‌ام بسیار خرسندم. اطمینان دارم که تداوم همکاری و هماهنگی اجزاء مختلف بانک به هم افزایی برای خدمت‌رسانی بهتر به هم میهنان انجامیده و بانک قرض الحسنه مهر ایران براساس یک نقشه راه منظم و پویا می‌تواند از ظرفیت‌های موجود برای ارتقاء سطح خدمات خود بهره گیرد.

محسن پدرام نیز در این جلسه به عنوان رییس هیات مدیره این بانک انتخاب شد. وی نمایندگی بانک ملی را در هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران برعهده دارد.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۳۲۵۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.