۰

فروش بلیت قطار از یکشنبه

تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۷
فروش بلیت قطار از یکشنبه
متقاضیان سفر با قطار می‌توانند از طریق سایت فروش اینترنتی رجا به نشانی http://ticket.raja.ir، سامانه‌ی «‌هم‌قطار» (فروش موبایلی بلیت قطار) و فروش تلفنی از طریق سامانه‌ی ۱۵۳۹ بلیط مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

علاقه‌مندان به خرید از طریق سامانه «هم‌قطار»، می‌توانند برای دریافت نرم‌افزار خرید به سایت رجا مراجعه کرده یا از طریق USSD اپراتورهای همراه اول با وارد کردن کد #۷۹۷*۷۲۰* و اپراتورهای رایتل و ایرانسل با وارد کردن کد #۷۹۷* اقدام به خرید کنند.

در فروش‌های اینترنتی، تلفنی و سامانه‌ی «هم‌قطار» علاوه بر این که امکان پرداخت از طریق کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب با داشتن رمز دوم امکان پذیر است شرایط لازم نیز برای گرفتن پرینت در همان لحظه و هر مکان وجود دارد و نیازی به مراجعه به دفاتر فروش بلیت قطار قبل یا بعد از آن نیست.

فروش بلیت قطارهای مسافری از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش برای بازه زمانی فوق از ساعت ۸:۳۰ صبح روز یک‌شنبه ۹ فروردین ماه آغاز می‌شود.

فروش بلیت قطارهای بین‌المللی (ترکیه) نیز از ساعت ۱۲ ظهر همین روز از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش سراسر کشور انجام می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی رجا بلیت قطارهای رجا برای ادامه سفرهای نوروزی و در مسیرها و قطارهای مختلف موجود است.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفر با قطارهای رجا می توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن‌های ۱۵۳۹ (از تهران) و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ (از شهرستان‌ها) تماس بگیرند یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.
مرجع : نسیم
کد مطلب : ۳۳۵۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.