۰

رفتار غلط با پدیده اعتماد مردم را از بین برد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰
رفتار غلط با پدیده اعتماد مردم را از بین برد
منصور امینی اظهار داشت: سالهاست که پدیده مورد تائید تمام مسئولان است اما یک دفعه به شکلی غیر منتظره با تبلیغات منفی در میان مردم یک بی اعتمادی نسبت به پدیده شکل می گیرد و این امر در حالی رخ می دهد که به اشتغال و اقتصاد استان خراسان رضوی نیز به علت رفتار غلط و نامناسب مسئولان ضربه وارد می شود.
وی ادامه داد: به طور مسلم این مجموعه پیش از این نیز در عملکرد خود اشتباهاتی داشته پس چرا بعد از گذشت چند سال آن هم به یکباره تصمیم گرفته شد تا با پدیده برخورد شود؟

رسانه ای شدن پرونده پدیده شاندیز به نفع هیچ کس نبود
وی با بیان اینکه بنده به عنوان یک فعال و کارشناس اقتصادی معتقدم؛ پدیده علیرغم اشتباهاتی که داشته فرصت های بسیاری را به لحاظ اقتصادی و ایجاد اشتغال نصیب خراسان رضوی کرده است، گفت: اگر پدیده برای فروش سهام نیاز به مجوز خاصی داشته باید به دور از هرگونه جنجال و تنش و شایعه پراکنی در سطح جامعه فرصت اخذ مجوز به پدیده داده می شد.
این فعال و کارشناس مسائل اقتصادی تصریح کرد: رسانه ای شدن پرونده پدیده شاندیز به نفع هیچ کس نبود و در واقع تنها به بعد سرمایه گذاری و اشتغالزایی در استان ضرر و زیان وارد کرد.

لزوم ممانعت از فشار بر روی سرمایه گذاران
امینی بیان کرد: اگر بخواهیم تا شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی و گسترش سرمایه گذاری در خراسان رضوی باشیم باید به شرکت های معتبر و فعال نظیر پدیده اجازه فعالیت دهیم و مانع فشار بر روی سرمایه گذاران شویم، زیرا در این شرایط دیگر فضای باز و وسیعی برای توسعه فعالیت های اقتصادی وجود نخواهد داشت.

جریان سرمایه گذاری در خراسان رضوی متوقف شده است
به گفته وی هم اکنون باتوجه به اتفاقات بوجود آمده برای پدیده جریان سرمایه گذاری در استان با شوک روبرو شده و به نوعی متوقف شده و این امر نشان می دهد که مسئولان ما باید در برخورد با شرکت های سرمایه گذاری و سرمایه گذاران سنجیده تر و همراه با تدبیر عمل کنند.
این کارشناس اقتصادی تاکید کرد: ریختن آبروی شرکت های سرمایه گذاری سبب می شود تا دیگر هیچ سرمایه گذاری احساس امنیت نکرده و سرمایه های خود را از این مملکت خارج کند.

برخورد با اشتباهات پدیده بدون جوسازی
امینی افزود: پدیده اگر در روند فعالیت خود اشتباهاتی داشته باید به خاطر حجم بالای خدماتی که به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و گردشگری داشته با خطاها و اشتباهاتش به درستی و بدون جوسازی برخوردهای لازم صورت می گرفت.
وی اظهار داشت: در حال حاضر برخورد نادرست با شرکت پدیده پیامدهای نامطلوبی در پی داشته به طوری که تعداد زیادی کارگر و حقوق بگیر این شرکت از نان خوردن افتاده اند و پروژه های بسیاری تعطیل شده و از سوی دیگر سرمایه گذاران نیز در کنار آحاد جامعه نسبت به سرمایه گذاری در کشور بدبین شده و حس اعتماد خود را از دست داده اند.
مرجع : اکوسنتر
کد مطلب : ۳۳۶۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.