۰

ایران هیچ چشم داشتی در سوریه ندارد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۳
ایران هیچ چشم داشتی در سوریه ندارد
بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در گفت‌وگویی با مجله آمریکایی "فارن افرز" تصریح کرد که ارتش سوریه هرگاه قصد ورود به منطقه مشخصی را داشته در این کار موفق بوده است، اما ارتش عربی سوریه نمی‌تواند در هر کیلومتر از اراضی این کشور حضور داشته باشد، این غیرممکن است.

وی در این گفتگو که جزئیات آن امروز منتشر خواهد شد، تأکید کرد: ما پیشروی‌هایی را در طول ۲ سال گذشته داشته‌ایم، اما اگر از من در مورد روال خوب جنگ سؤال کنی، می‌گویم که تمام جنگ‌ها بد هستند، چرا که خسارت و ویرانی به بار می‌آورند. سوال مهم این است که عامل مهمی که ما در این جنگ به دست آوردیم چیست ... مهم‌ترین دستاورد ما این است که ملت سوریه تروریست‌ها را رد کردند و حمایت روزافزون خود از دولت و ارتش را نشان دادند.

اسد در پاسخ به سؤالی در مورد دستور العمل واقعی اسرائیل در سوریه در اوضاع کنونی گفت: اسرائیلی‌ها از گروه‌های مسلح در سوریه حمایت می‌کنند... این کاملاً مشخص است. هر گاه ما در منطقه‌ای پیشروی می‌کنیم، اسرائیلی‌ها اقدام به یک حمله می‌کنند تا بر فعالیت‌های ارتش سوریه تأثیر بگذارند.... این کاملاً آشکار است. به همین علت است که مردم سوریه با تمسخر می‌گویند چه کسی می‌گوید القاعده نیروی هوایی ندارد، در واقع نیروی هوایی اسرائیل همان نیروی هوایی القاعده است.

از زمان تجاوز رژیم صهیونیستی به منطقه «القنیطره» سوریه که به شهادت شماری از رزمندگان مقاومت منجر شد، این نخستین گفت‌وگوی مطبوعاتی بشار اسد و نخستین واکنش او به این حمله است.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۳۳۷۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.