۰

از عملکرد کی‌روش راضی هستیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۷
از عملکرد کی‌روش راضی هستیم
کفاشیان رئیس فدارسیون فوتبال کشورمان اظهار داشت: باید اذعان کنم که امسال سال پرکاری را شروع کردیم و امیدواریم که این پرکاری توام با موفقیت باشد.در این مدت کوتاه چند تیم به مسابقات اعزام شده‌اند که عملکرد قابل قبولی را از خود به جای گذاشته‌اند.عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتبال امید نیز خوب بوده و امیدواریم که سهمیه المپیک را بتوانیم کسب کنیم.

رئیس فدارسیون فوتبال در خصوص برنامه ریزی تنظیم شده برای تیم ملی امید گفت: در راستای موفقیت تیم امید برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته است که بعضی تیم‌ها مانند ژاپن و دیگر کشورها اعلام آمادگی کرده‌اند که با ما دیدار تدارکاتی داشته باشند، ما نیزز برنامه‌ ریزی‌هایی که در صورت داده‌ایم در حال حاضر محدود به برگزاری این دیدارها بوده است و امیدواریم که در نهایت توام با کسب سهمیه المپیک باشد، در واقع با برنامه ریزی و ارائه بازی‌های تدارکاتی می‌توانیم به کسب سهمیه امیدوارم باشیم.

وی در خصوص ماندن یا نماندن کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان عنوان کرد: در واقع باید بگویم مشکلی برای کی‌روش بوجود آمده که وی از این مشکل دلخور است که با توجه به گفته‌های اخیر قرار است که سرمربی پرتغالی کشورمان برای همیشه از ایران برود اما ما در تماسی که با وی داشتیم درخواست کردیم به ایران بازگردد تا حرف‌های نهایی را بایکدیگر در میان بگذاریم.

کفاشیان بیان کرد: باید عنوان کنم ما تمایل داریم کی‌روش را نگهداریم، اگر توانستیم با وی تفاهم برقرار کنیم، وگرنه باید از نو با سرمربیان دیگری مذاکره کنیم ولی ما از عملکرد وی راضی هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص مشکل مالیاتی کی‌روش نیز عنوان کرد: در واقع مشکل مالیاتی به کی‌روش ارتباطی پیدا نمی‌کند. وی اعلام کرده فضا فراهم نیست، نمی‌توانم کار کنم، در واقع اگر کی‌روش دلش با تیم نباشد، ما نیز برای خروج وی مانعی قرار نمی‌دهیم ولی در کل ما از ادامه همکاری با وی استقبال می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتراضات کی‌روش به حضور اسدی بوده، گفت: او قبل از حضور اسدی نیز اعتراضات خود را شروع کرده و من به وی گفته بودم مسئولیت حضور اسدی با من بوده است، در واقع ما دوست داریم تفاهم دو جانبه‌ای با وی داشته باشیم.

کفاشیان در پایان خاطرنشان کرد: مسئله کی‌روش بررسی می‌شود و در هیات رئیسه که هفته آینده تشکیل خواهد شد، تصمیمات گرفته می‌شود.
مرجع : جام نیوز
کد مطلب : ۳۳۸۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.