راهپیمایی محکومیت حمله عربستان به یمن در ورامین

مهر , 13 فروردين 1394 ساعت 11:03

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران از برگزاری راهپیمایی محکومیت حمله ددمنشانه رژیم آل سعود به مردم یمن در شهرستان ورامین پس از اقامه نماز جمعه خبر داد.


حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به برگزاری راهپیمایی محکومیت حمله عربستان سعودی به یمن پس از اقامه نماز جمعه در شهرستان ورامین اظهار داشت: بر اساس تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این هفته راهپیمایی محکومیت حمله رژیم آل سعود به مردم مظلوم و بی دفاع یمن در شهرستان ورامین برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: مردم ورامین پس از اقامه نماز پرشکوه جمعه و در حمایت از مردم یمن و جنبش انصار الله به خیابان ها آمده و با سر دادن شعارهای ضد استکباری، حمایت خود را از جنبش بیداری اسلامی در یمن اعلام خواهند کرد.

وارثان قیام ۱۵ خرداد بار دیگر حماسه می آفرینند

وی ادامه داد: مسیر برگزاری راهپیمایی محکومیت حمله رژیم آل سعود به یمن در شهرستان ورامین، از مقابل مسجد صاحب الزمان(عج) تا گلزار شهدای سید فتح الله خواهد بود.

این مسئول با دعوت از همه گروه ها، اقشار و طبقات مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان ورامین اضافه کرد: مردم شهرستان ورامین همواره و در همه لحظات در کنار ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بوده و همیشه حمایت خود را از مظلومان جهان اعلام کرده اند و روز جمعه بار دیگر غیرت دینی و انقلابی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران عنوان کرد: هماهنگی های لازم برای برگزاری مراسم راهپیمایی باشکوه محکومیت حمله ددمنشانه رژیم آل سعود به مردم بی دفاع یمن در شهرستان ورامین اندیشیده شده است و قطعا روز جمعه شاهد برگزاری حماسه ای دیگر از وارثان دیار ۱۵ خرداد خواهیم بود.

محمودی با تأکید بر این نکته که ننگ حمله نظامی به یمن برپیشانی آل سعود خواهد ماند بیان داشت: قطعا ننگ حمله وحشیانه رژیم آل سعود بر پیشانی عربستان خواهد ماند و در آینده باید پادشاه عربستان و حامیان وی به خاطر این جنگ نابرابر، پاسخگوی افکار عمومی و جهانی باشند.


کد مطلب: 33997

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/33997/راهپیمایی-محکومیت-حمله-عربستان-یمن-ورامین

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir