۰

ترافیک سنگین در اطراف بوستان‌ها

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۶
سرهنگ پرویز حسینی معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک در شهر تهران گفت: در حال حاضر شاهد بار ترافیکی سنگین و حجیم در اطراف پارک‌ها و بوستان‌های شهر تهران هستیم.

وی افزود: همانطور که در صبح امروز در ورودی‌ها و خروجی پارک چیتگر، سرخه حصار، بوستان یاس لویزان و بوستان ولایت شاهد بار ترافیک بودیم در این لحظه نیز از این بار ترافیکی کاسته نشده و به صورت رفت و بازگشتی همچنان به چشم می‌خورد.
معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: البته آرام آرام بازگشت شهروندان از پارکها آغاز شده است اما همچنان هستند افرادی که تازه در حال ورود به پارک ها هستند.

وی درباره زمان پایان مأموریت مأموران پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تا زمانی که مردم هنوز از پارکها خارج نشده‌اند و تفرجگاه‌ها دارای بار ترافیکی است مأموران ما به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

سرهنگ حسینی درخصوص ترافیک در مبادی ورودی شهر تهران نظیر اتوبان خلیج فارس، اتوبان کرج و همچنین پردیس نیز گفت: بخشی از بار ترافیکی حال حاضر شهر تهران به دلیل ورود مسافران بازگشتی است.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۳۴۰۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.