۱
پوران درخشنده:

فیلمنامه «خانم، مال معرفی کنید»، نیازمند تحقیق

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰
فیلمنامه «خانم، مال معرفی کنید»، نیازمند تحقیق
پوران درخشنده که فیلم "هیس دختر‌ها فریاد نمی‌زنند" در داخل و خارج از ایران به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرد، درباره "خانم، مال معرفی کنید" تازه‌ترین اثر خود گفت: در حالی که مدتی پیش بازنویسی این فیلم به پایان رسید، اما احساس می‌کنم فیلمنامه هنوز نیاز به تحقیق و بررسی دارد.

این کارگردان سینما در ادامه بیان کرد: بیشتر از دو سال است که روی فیلمنامه این فیلم کار کرده‌ام و فکر می‌کنم نسبت به فیلم "هیس دختر‌ها فریاد نمی‌زنند" حساسیت‌های بیشتری دارد. آن هم با توجه به اینکه موضوع طلاق یکی از پر دغدغه‌ترین مشکلات جامعه امروز است و تقریبا هر شهر و خانواده‌ای تا حدی با این موضوع درگیر است.

وی درباره تولید و فیلمبرداری "خانم، مال معرفی کنید" گفت: قطعا تولید و فیلمبرداری این طرف سال آغاز نمی‌شود. با توجه به اینکه ترجیح می‌دهم انتخاب بازیگران و پیش تولید کار را به مرور انجام دهم. احتمالا سال آینده فیلمبرداری انجام خواهد شد.

درخشنده در ادامه بیان کرد: تاکنون در فیلمنامه به آنچه در ذهنم درباره وضعیت طلاق می‌گذرد، دست پیدا کرده‌ام و فکر می‌کنم این فیلم هم همانند فیلم "هیس دختر‌ها فریاد نمی‌زنند" روی ذهن مخاطب تاثیرگذار باشد.

"خانم، مال معرفی کنید" تازه‌ترین فیلمنامه پوران درخشنده است. همانطور که از نام فیلم مشخص است موضوع آن درباره این است که زنان هنگام طلاق برای دریافت مهریه و نفقه لازم است میزان اموال شوهر را اعلام کنند.
مرجع : هنرآنلاین
کد مطلب : ۳۴۲۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.