۲

کاخ سفید: لغو تحریم ها تدریجی است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵
دو مقام کاخ سفید کاخ سفید در اظهاراتی مدعی شدند که در صورت نقض توافق هسته‌ای از سوی ایران، همه گزینه‌ها بر روی میز خواهند بود و لغو تحریم ها تدریجی خواهند بود.

به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، «بن رودز» در سخنان خود در این‌باره اظهار داشت: در صورتی که ایران به توافق عمل نکند، باراک اوباما همه گزینه‌ها از جمله حمله نظامی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

رودز در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شد: رئیس‌جمهور فعلی آمریکا یا هر رئیس‌جمهور دیگر این کشور در آينده همه گزینه‌ها را در صورت هر گونه نقض توافق مد نظر خواهند داشت. و تحریم‌های برداشته شده در صورت هر نوع نقض توافق از سوی ایران بلافاصله باز خواهد گشت.

از سوی دیگر جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید نیز اعلام کرد که آمریکا در زمان مذاکرات با ایران بر لغو تدریجی تحریم‌ها تاکید خواهد داشت و زمان بندی برداشتن تحریم‌ها هنوز مشخص نشده است.

در بخش پایانی این گزارش آمده است: به نظر می‌رسد اظهارات این دو مقام آمریکایی تلاشی در جهت آرام کردن افکار عمومی در دولت رژیم اسرائیل است که این روزها تلاش بسیاری علیه توافق هسته‌ای انجام می‌دهد.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۳۴۶۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.