۰

این سامانه​ها قابل مذاکره نیست

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸
این سامانه​ها قابل مذاکره نیست
امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی در حاشیه مراسم نهمین سالگرد روز ملی فناوری هسته‌ای با تبریک روز ملی فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای افزود: بحث هسته‌ای بحث صلح‌آمیز است نه بحث بازدارندگی که به پشتوانه دعای خیر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و جوانان دانشمند کشورمان بدست آمده‌اند.

وی گفت: با دستاوردهای جدید هسته‌ای خواهیم توانست بر نداشته‌های خودمان در علوم روز دنیا در حوزه‌های مختلف بیافزاییم.

وی افزود: کشورهای خارجی فکر می‌کنند ما می‌خواهیم از دانش هسته‌ای در مصارف غیرصلح‌آمیز از جمله نظامی استفاده کنیم و به همین خاطر آن را برای خود تهدید می‌دانند در صورتی که ما همواره گفته‌ایم و اثبات کرده‌ایم که دانش هسته‌ای ما صلح‌آمیز است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوائی خاتم الانبیاء(ص) با بیان این‌که «سامانه‌های دفاعی کشور به هیچ عنوان قابل مذاکره نیست» گفت: در تمام دنیا نیز این‌گونه است که سامانه ‌ای دفاعی و دستاوردهای نظامی از آن کشورهاست و درباره آن‌ها با خارجی‌ها صحبتی نمی‌شود.

وی افزود: ملت ما نیز در سی و شش سال گذشته ثابت کرده است هیچ‌گاه به دنبال تعرض نه تنها در حوزه نظامی بلکه در حوزه سیاسی نیز نبوده است و سامانه‌های دفاعی ما همواره نقش بازدارندگی خواهند داشت.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۳۵۰۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.