۰

کی‌روش مشروط ماندنی است

تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۲
کی‌روش مشروط ماندنی است
علی کفاشیان در پایان نشست طولانی مدت امروز خود با کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: مشکلی بین ما و کی روش پیش آمده بود که بحث رفتن کی روش مطرح شده بود اما به اتفاق حسنی خو امروز جلسه خوبی را با هم داشتیم. نمی خواهم که بگویم همه مسایل حل شده است ولی بسیاری از مسایل را حل کردیم. کی روش قبول کرده که با ما ادامه دهد و حتی در بحث تدارکاتی و مشکلات فدراسیون را بپذیرد.

وی ادامه داد: اگر در روزهای گذشته صحبت از رفتن وی بود حالا این مشکلات حل شده و تا حد زیادی او در تیم ملی باقی می ماند. جلسه که ما گذاشتیم و شروطی که وی عنوان کرد در اصل مالی بوده است. ایشان گفته که در بحث تدارکات تیم ملی دغدغه دارد که هم فدراسیون و هم وزارت قول دادند که آن را حل کنند. قطعا این مشکلات حل می شود. بخش مدیریت فدراسیون تمام مشکلات را حل می کند و کی روش هم این امید را داده است که کارش را از امروز شروع کند. البته این حرفهای من مشروط است و باید برای روزهای آینده صبر کنید.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ما قبول کردیم که مشکلات را حل کنیم و دغدغه های وی را رفع کنیم. ایشان همواره بهترین ها را برای تیم ملی می خواهد. حتی زمین چمن را هم می دانیم که ایراد دارد اما ما گفته ایم که در حد توان همه مشکلات را حل می کنیم. کی روش با ما چهار سال کار کرده است و ما بیشتر از قبل کار می کنیم تا این مشکلات حل شود.

کفاشیان همچنین گفت: کی روش خواسته هایی داشته است که بعضی از آنها صحیح بوده است. ما اعتراف می کنیم که فدراسیون فوتبال در برخی موارد نتوانسته همه امکانات را برای تیم ملی مهیا کند. شاید ما در برخی موارد خوب عمل نکرده ایم اما این به معنای کم کاری نبوده است چرا که ما همه تلاش خود را انجام داده ایم و برخی مشکلات زیاد بوده اند.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۳۵۳۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.