۰

جاده چالوس یک هفته مسدود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۷
سرهنگ رضا اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به سیلاب جاده چالوس که از عصر روز گذشته ایجاد شده، اظهار داشت: از دیروز ساعت ۱۶ جاده چالوس به سبب بارش شدید باران و طغیان رودخانه مسدود شده است.

وی افزود: سیلاب ایجاد شده سبب تخریب راه‌ها و مانع از حرکت خودروها در طول مسیر شده است.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه عملیات راه‌سازی توسط راه‌وشهرسازی در حال انجام است، بیان کرد: نیروهای پلیس راه با اعمال محدودیت از محدوده میدان امیرکبیر مانع از حرکت خودروها به سمت چالوس می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه بعید است تا چند روز آینده جاده چالوس آماده بهره‌برداری شود، خاطرنشان کرد: تا زمانی که طغیان رودخانه فروکش نکند و میزان خسارات وارد شده و نقاط آن مشخص نشود، نمی‌توان زمان این محدودیت در جاده چالوس را اعلام کرد.

اکبری با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود این محدودیت بیش از یک هفته به طول بینجامد، اظهار داشت: خسارت جانی در این سیل نداشتیم اما محدوده‌های درده، آسارا و ماهان بیشترین حجم سیل و خسارت را داشته‌اند.

رئیس پلیس راهور استان البرز با اشاره به اینکه خسارت مالی به خودروها وارد نشده، گفت: تیرهای برق، تلفن و پست و تلگراف در جاده چالوس تخریب شده است اما از خسارات وارد شده در سایر بخش‌ها اطلاعی در دست نیست.
کد مطلب : ۳۵۷۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.