۰

در سالن های تئاتر تهران چه خبر است؟

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
در سالن های تئاتر تهران چه خبر است؟
تالار وحدت همچنان تا پایان اردیبهشت نمایش دهنده سقراط نوشته و کار حمیدرضا نعیمی در ساعت ۱۹ است.

دو اثر نمایشی مهمان تماشاخانه سنگلج است ؛ عمو نوروز و حاجی فیروز نوشته و کار جواد انصافی تا ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۸:۱۵ و دیدومک از ابراهیم گله دار زاده تا پایان فروردین ساعت ۲۰ در این تماشاخانه به اجرا در می آید.

در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان سه اثر در حال اجراست. نمایش دومینو نوشته محسن زمانی و کار مهتاب صفدری تا ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۸، نمایش پرسونا از ملیکا رضی تا چهارم اردیبهشت ساعت ۱۹:۱۵، نمایش ناراحت نوشته فرید یوسفی و کار الهه عبدی و فرید یوسفی تا چهارم اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ به صحنه می رود.

در تماشاخانه ایرانشهر، سه اثر نمایشی اجرا می شود. تالار استاد ناظرزاده کرمانی از دو اثر پرواز ایکار نوشته حسین پاکدل و کار محمد حاتمی تا ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰ و رام کردن زن سرکش به نویسندگی ویلیام شکسپیر و کارگردانی مریم کاظمی تا ۱۸ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ میزبانی می کند.

نمایش فقط به خاطر من نوشته و کار چیستا یثربی تا پایان فروردین هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود.

تالار هنر میزبان دو اثر نمایشی است؛ ماه و ژیار نوشته حمیدرضا نعیمی و کار علیرضا دهقانی تا پایان فروردین هر روز ساعت ۱۸ و جادوگر کوچولو نوشته هادی حسنعلی و کار فریبا دلیری تا پایان اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ به صحنه می آید.

همچنین نمایش کامنت نوشته محمد منعم و بهار کاتوزی و کار یوسف باپیری تا ۱۱ اردیبهشت هر شب ساعت ۲۱ در تالار استاد سمندریان اجرا می شود.

نمایش مورچه و مورچه خور نوشته و کار علیرضا جعفری مرام تا پایان فروردین ساعت ۱۷ در تالار گوشه فرهنگسرای نیاوران به صحنه می رود. این تالار تا هفتم اردیبهشت ساعت ۱۹ از نمایش شب بخیر مادر نوشته مارشا نورمن و کار سعید زکی زاده میزبانی می کند.

نمایش مترسک خودت باش از امیر مشهدی عباس تا ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان (وزرا) به اجرا در می آید.

نمایش کودک نمکی و دیو الکی نوشته و کار سعید باغبانی هر روز در دو سانس ۹ و ۱۰:۳۰ برای مهد کودک ها و دبستان ها در تماشاخانه مهر حوزه هنری اجرا می شود

سه نمایش هندوانه از رحیم نوروزی تا ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۷، رابینسون کروزوئه نوشته حمیدرضا نعیمی و کار میلاد نیک آبادی تا ۹ اردیبهشت ساعت ۱۹، پلیس به نویسندگی اسلاومیر مروژک و کارگردانی شایان افکاری تا ۱۱ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ مهمان تماشاخانه باران هستند. نمایش صندوق باز غول گندم به نویسندگی مهدی صفاری نژاد و کارگردانی داود فتحعلی بیگی تا پایان فروردین هر شب ساعت ۱۹ مهمان خانه موزه انتظامی است.

نمایش پاییز نوشته و کار نادر برهانی مرند تا ۱۶ اردیبهشت در تالار شمس ساعت ۱۹:۳۰ به اجرا در می آید. همچنین سال موج نو از نمایش همه چیز می گذرد، تو نمی گذری از رضا بهبودی میزبانی می کند.

نمایش کلاه گلف نوشته و کار محمدرضا مختاری آزادی فرد تا پایان اردیبهشت هر شب ساعت ۲۰ در تالار استاد رکن الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه اجرا می شود.

نمایش کاری صورت می گیرد نوشته هاینریش بل و کار مریم نصیری و اشکان نجاتی تا هشتم اردیبهشت هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران به صحنه می رود.

نمایش در فراق فرهاد به نویسندگی ناصح کامکاری و کارگردانی علیرضا پاکزاد تا ۱۵ اردیبهشت هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در تئاتر باربد به صحنه می رود.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۳۶۱۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.