۰

برنامه‌های تابستانی آموزش و پرورش

تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۴
مهدی علی اکبرزاده با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در تابستان امسال ۲۰ هزار پایگاه تابستانی در سراسر کشور داشته باشیم اظهار کرد: شعار آموزش و پرورش در این پایگاه‌ها «هر دانش آموز، یک مهارت» است.

وی افزود:‌ امسال دانش آموزان در این ۲۰ هزار پایگاه که شامل کانون‌های فرهنگی تربیتی، پژوهش سراها، مدارس، هنرستان‌ها و غیره می‌شود فعالیتهای مختلفی بر محور شعار مهارت آموزی انجام خواهند داد.

مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال گذشته در قالب جشنواره‌های تابستانی تولیدات و آثار هنری دانش آموزان را عرضه کردیم گفت: امسال در نظر داریم دومین جشنواره تولیدات کانون‌های فرهنگی تربیتی را برگزار کنیم.

علی اکبر زاده افزود: سعی می کنیم سازوکاری فراهم کنیم تا این تولیدات علاوه بر نمایش عمومی، به فروش هم برسند. هدف از برگزاری این جشنواره‌ها، آموزش شیوه‌های کسب و کار و کار آفرینی به دانش آموزان است تا بتوانند از کنار تولیدات خود درآمد هم کسب کنند.

به گفته وی در سال پیش رو و در سی و سومین دوره مسابقات فرهنگی و هنری تغییراتی ایجاد و گرایش "مدرسه محوری" تقویت می‌شود و دانش آموزان در داخل مدارس در مسابقات شرکت می‌کنند که هدف درگیر کردن اکثر دانش آموزان در مسابقات فرهنگی است.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۳۶۲۰۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.