۰

واکنش روسیه به چتربازان آمریکایی

تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۵
واکنش روسیه به چتربازان آمریکایی
به گزارش ایتارتاس، «دمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز-جمعه- در واکنش به حضور ۳۰۰ چترباز آمریکایی در اوکراین گفت که این اقدام نه تنها کمکی به برقراری صلح در این کشور نمی کند، بلکه به بی ثباتی در شرق اوکراین دامن می زند.

پسکوف گفت:«مشکلات داخلی در شرق اوکراین هنوز حل نشده اند و مفاد معاهده آتش بس دوازدهم فوریه مینسک هنوز به طور کامل انجام نشده اند.»

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه حضور نیروهای ویژه کشوری سوم را در شرق اوکراین برخلاف آتش بس مینسک خواند و گفت که روسیه همواره به این موضوع توجه داشته است.

«جفری پیات» سفیر آمریکا در اوکراین از استقرار ۳۰۰ چترباز آمریکایی در اوکراین خبر داد و گفت که قرار است در ماموریتی که احتمالا تا اواسط سال جاری میلادی به طول می انجامد، نیروهای گارد ملی اوکراین را آموزش دهند.

قرار است ۹۰۰ نیروی گارد ملی اوکراین از جمله «امگا» و «یاگوآر» و دیگر واحدهای نظامی این کشور مانند «کی یف» و «ادسا» در دوره های هشت هفته ای توسط چتربازان آمریکایی آموزش ببینند.

وی همچنین افزود که نیروهای آمریکایی مستقر شده در اوکراین به گردان ۱۷۳ ارتش آمریکا تعلق دارند.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۳۶۳۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.