۰

بازگشت جک گنجیشکه

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
بازگشت جک گنجیشکه
جری بروکهایمر با انتشار اولین عکس از جانی دپ در نقش جک گنجیشکه رییس دزدان دریایی کارائیب، اعلام کرد جانی دپ بار دیگر در برابر دوربین فیلمبرداری قسمت پنجم این فیلم سینمایی محبوب، ظاهر شده است.

این تهیه کننده در توییتر خود نوشت: کاپیتان جک بازگشته و ما دیگر نمی‌گذاریم برود.

او تصویری از جانی دپ را نیز ضمیمه این خبر کرده که مربوط به صحنه‌ای از این فیلم در دست تولید است.

تولید پنجمین قسمت از این مجموعه پرفروش با عنوان «دزدان دریایی کارائیب: مرده‌ها حرف نمی‌زنند» به دلیل مصدومیت جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری متوقف شده بود و او نزدیک به دو ماه از فیلم فاصله گرفت تا با جراحی انگشتش و رفع جراحت سر صحنه بازگردد. با این حال زمان نمایش فیلم که برای ۷ جولای ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده تغییر نکرده است.

ابتدا انتظار می‌رفت این فیلم تنها با توقفی دو هفته‌ای روبه رو شود و تهیه کنندگان گفته بودند این مصدومیت حداقل تاثیر را در روند تولید فیلم ایجاد کرده اما بعد معلوم شد مشکل بیش از اینها طول می‌کشد زیرا دپ نیاز داشت تا در انگشتش پلاتین کار بگذارد. مصدومیت او در حال فیلمبرداری در اوایل ماه مارس در استرالیا رخ داد.

این فیلم که با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری در دست تولید است، بزرگترین فیلمی است که تاکنون فیلمبرداری آن در کویینزلند انجام می‌شود.

دپ در این فیلم بار دیگر در نقش کاپیتان جک اسپارو ظاهر می‌شود تا پنجمین قسمت فیلم چند میلیارد دلاری «دزدان دریایی کارائیب» در کنار جفری راش و خاویر باردوم ساخته شود.

مجموعه فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» هنوز هم در صدر پرخرج ترین فیلم های ساخته شده هالیوودی قرار دارند. جدیدترین فیلم این مجموعه که «دزدان دریایی کارائیب: در پایان دنیا» نام داشت و در سال ۲۰۰۷ ساخته شد، با بودجه باورنکردنی ۳۴۱.۸ میلیون دلار تولید شده بود. با این وجود، با توجه به تمام بودجه خرج شده، این فیلم درآمدی کمتر از فیلم های قبلی این مجموعه، یعنی «صندوقچه مرد مرده» و «روی موج های بیگانه» داشت.

دپ ۵۱ ساله بار دیگر در نقش کاپیتان جک اسپارو بازی می‌کند و این بار برنتون توییتیز و کایا اسکادلاریو و نیز خاویر باردم در نقش های مختلف بازی کرده‌اند. این فیلم را اسپن سندبرگ و یواخیم برونینگ برای کمپانی دیسنی کارگردانی می کنند. گفته شده گلشیفته فراهانی هم در جمع بازیگران این فیلم است.

‌ماجرای فیلم از این قرار است: کاپیتان جک اسپارو وارد یک ماجراجویی کاملا جدید می‌شود و در حالیکه بادهای بدشانسی قوی‌تر از همیشه می‌وزند، دزدان دریایی مرگبار روح‌مانند به رهبری یکی از قدیمی‌ترین دشمنان جک یعنی کاپیتان سالازار (با بازی باردم) از مکانی به نام مثلث شیطان رها می‌شوند و مصمم به کشتن تمامی دزدان دریایی منطقه هستند، از جمله خود جک. تنها امید کاپیتان جک برای زنده ماندن، پیدا کردن عصای نیزه‌مانند سه شاخه پوزایدون، خدای دریاهاست، که به مالکش کنترل کامل روی تمام دریاها می‌دهد.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۳۷۰۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.