۰

واکنش وزیر ورزش به حضور رونی کلمن

تاریخ انتشار
جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۷
حضور رونی کلمن در ایران همچنان محل اختلاف است و حاشیه‌ها در این باره ادامه دارد. این بار تمام کلاس‌ها و برنامه‌های آموزشی که برای این ابر قهرمان امریکایی در مدت حضورش در ایران تدارک دیده بود لغو شد تا بار دیگر اتفاقت اخیر به موجی خبری در رسانه‌ها بدل شود.

در این زمینه وزیر ورزش و جوانان نیز ورود کرد و در حاشیه بازدید از اردوی ملی‌پوشان وزنه‌برداری گفت : حضور رونی کلمن و این‌گونه فعالیت جنبه ورزشی ندارد بلکه بیشتر جنبه‌های تجاری آن مورد توجه است.

محمود گودرزی افزود: من با این‌گونه فعالیت‌ها خیلی موافق نیستم و نه تنها از آن استقبال نمی‌کنم، بلکه روی این موضوع مسئله هم دارم و فدراسیون باید پاسخگو باشد. البته درباره هزینه‌ها گفته شده بخش‌خصوصی آن را پرداخت می کند ولی با این حال بخش‌خصوصی هم مجاز نیست به نام فعالیت‌ورزشی هر اقدامی انجام دهد. این موضوع را بررسی می کنم تا نکات منفی و مثبت آن را حل و فصل کنیم.

با اتفاق‌هایی که افتاده رونی کلمن امشب یا فردا تهران را ترک می‌کند و برنامه حضورش در ایران به پروژه‌ای شکست خورده بدل شد در حالیکه می‌شد از حضور چنین چهره شناخته شده‌ای استفاده‌های بهتری شود.

رونی کلمن که سابقه ۸ دوره قهرمانی در رقابت‌های مستر المپیا را در کارنامه دارد . وی به طور مشترک با لی هنی عنوان «بزرگترین بدنساز تمام دوران» را یدک می کشد. رونی همچنین با ۲۶ بار قهرمانی در مسابقات فدراسیون‌جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام در این زمینه هم رکورددار است، رکوردی که پیش‌تر با ۲۲ بار قهرمانی از آن وینس تیلور بود کلمن ۵ نوامبر ۲۰۰۴ آن را شکست.
مرجع : ایلنا
کد مطلب : ۳۷۴۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.