۱

تشدید تدابیر امنیتی در لس‌آنجلس و کالیفرنیا

تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۹
تشدید تدابیر امنیتی در لس‌آنجلس و کالیفرنیا
مجله تایم آمریکا نوشت که با تهدیدهای جدید داعش برای انجام عملیات های تروریستی علیه ارتش و پلیس، تدابیر امنیتی در لوس آنجلس، فرودگاه های آن و بخش های دیگری از کالیفرنیای جنوبی تشدید شده است.

این مجله در گزارشی که روز یکشنبه در پایگاه اینترنتی خود منتشر کرده نوشته است، مسئولان آمریکایی گفته اند گروه تروریستی داعش که بر بخش هایی از عراق و سوریه تسلط دارد از طرفداران خود خواسته است به منافع غرب در همه جای جهان ضربه بزنند.

لوس آنجلس به این دلیل آغاز به گشت زنی های پیشگیرانه امنیتی کرده است و این تدابیر به فرودگاه بین المللی این شهر نیز کشیده شده است.

مسئولان امنیتی می گویند توطئه ای در این خصوص تاکنون مشاهده نشده است اما نگرانی ها با جمع آوری اطلاعاتی از خارج آمریکا درباره این اقدام احتمالی داعش بیشتر شده است.

در همین حال، شبکه خبری «سی ان ان» اعلام کرده که دفتر فدرال تحقیقات آمریکا (اف.بی.آی) در حال تحقیق بر روی یک طرح تروریستی الهام گرفته از گروه داعش در آمریکاست.

سی ان ان با اعلام این خبر افزود: این تحقیقات پس از آن آغاز شده که شنود مخابراتی و سایر اطلاعات، مقامات را به این نتیجه رساند که ممکن است یک طرح تروریستی در جریان باشد.

این شبکه افزود: «اداره امنیت حمل و نقل» آمریکا نیز سازمان های مسئول امنیت اطراف فرودگاهها در ایالت کالیفرنیا را به حالت آماده باش درآورده است هرچند که تهدید مطرح شده الزاما مرتبط با حمل و نقل هوایی نیست.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۳۷۷۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.