۰

درگیری ۲ بنا با جنایت خاتمه یافت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۴
درگیری ۲ بنا با جنایت خاتمه یافت
این حادثه نیمه‌شب ۴ اردیبهشت‌ماه رخ داد و وقتی مأموران پلیس در جریان این درگیری قرار گرفتند، راهی محل حادثه شدند.

در این درگیری بنای ۳۳ساله به‌شدت مجروح شده بود که به بیمارستان انتقال یافت اما شدت خونریزی او به حدی بود که جانش را از دست داد. با مرگ وی، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت شروع شد و مأموران به تحقیق از شاهد ماجرا که برادرزاده مقتول بود، پرداختند.

او مدعی شد که عمویش با مرد دیگری که او هم بنای ساختمانی بود، درگیر شده و در این درگیری آن فرد با ضربات قیچی، عموی وی را به قتل رسانده است. با اطلاعاتی که از تنها شاهد درگیری به‌دست آمد، عامل جنایت شناسایی شد و مأموران راهی خانه‌اش شدند اما وی گریخته بود.

در ادامه محل اختفای او در خانه یکی از بستگانش شناسایی شد و مأموران با حضور در آنجا وی را دستگیر کردند. عامل جنایت در همان بازجویی‌های اولیه به قتل همکارش اعتراف کرد و گفت: من و مقتول از مدتی قبل بر سر مسائل مالی اختلاف داشتیم. من از او مبلغی می‌خواستم اما وی می‌گفت که پولی برای پرداخت بدهی‌اش ندارد. شب حادثه هم برای پس‌گرفتن پولم نزد او رفته بودم و وقتی دیدم وی حاضر نیست بدهی‌اش را بپردازد، با او درگیر شدم و با قیچی چند ضربه به او زدم. سرهنگ علی امیریان، فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا با بیان این خبر گفت: پس از اعترافات متهم، او با قرار قانونی راهی زندان و راز این جنایت در کمتر از ۲۴ساعت فاش شد.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۳۸۰۵۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.