۰

رونمایی از سیم کارت کودک و نوجوان با حضور لاریجانی

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰
رونمایی از سیم کارت کودک و نوجوان با حضور لاریجانی
در مراسمی که صبح پنج شنبه در مجتمع دارالحدیث قم برگزار شد، از سیم‌کارت‌های کودک و نوجوانی که اپراتورهای تلفن همراه ارائه داده‌اند رونمایی شد.  این سیم‌کارت‌ها به والدین امکانی می‌دهد تا بتوانند نحوه استفاده فرزندشان از اینترنت را کنترل کرده و حتی بر لیست مخاطبان فرزند خود نظارت داشته باشند.

همچنین در این مراسم که رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار قم و مسئولان استانی حضور داشتند، از خدمات و توسعه شبکه پهن‌باند قم بهره‌برداری شد.

افزایش ضریب نفوذ دسترسی به پهن‌باند در سطح استان قم وعده‌ای بود که وزیر ارتباطات سال گذشته در سفر به قم داده بود. این افزایش مطابق با اهداف قانون پنجم توسه کشور بوده و موجب توسعه شبکه پهن‌باند ثابت و به روز کردن واگذاری‌ها می‌شود.

مزیت دیگر این افزایش دسترسی به پهن باند توسعه و ارتقای شبکه تلفن همراه به نسل سه و چهار است که در استان قم کلید خورده است.

شبکه جدید پهن باند استان قم پهنای باند ورودی به استان را از ۶ به GBPS۲۵ ارتقا داده و تمام تقاضاها در زمینه پنهای باند را تامین می‌کند.

افزایش ظرفیت شبکه تجمیع دیتای استان و نظات دائمی بر شاخص‌های کیفی به منظور کاهش قطعی‌ها و اختلال در خدمات به کاربران از دیگر اهداف توسعه شبکه پهن‌باند است.

راه‌اندازی سوئیچ تعاملات خدمات الکترونیکی بین دستگاه‌های اجرایی و توسعه سامانه‌های آموزش مجازی و پاسخ به پرسش‌های مذهبی در استان قم از دیگر نتایج خدمات جدید دولت در حوزه ارتباطات به قمی‌ها است.

مرجع : مهر
کد مطلب : ۳۸۳۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.