۰
مرکل:

تحریم ها علیه مسکو به قوت خود باقی می ماند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۹
تحریم ها علیه مسکو به قوت خود باقی می ماند
"آنگلا مرکل"صدراعظم آلمان از مخالفت خود با لغو تحریم های اعمال شده علیه روسیه خبر داد. به گفته وی تا زمانی که روسیه به اقدامات مداخله جویانه خود در تحولات اوکراین ادامه دهد، تحریم های اقتصادی اروپا به قوت خود باقی خواهد ماند.

صدراعظم آلمان با انتشار بیانیه ای در آستانه برگزاری نشست سران اتحادیه اروپا در بروکسل ضمن اعلام موضع برلین در مورد تحریم های ضدروسی اتحادیه اروپا تاکید کرد این اتحادیه نباید اجازه دهد روسیه اصول ارزشی غرب را زیر پا بگذارد. به گفته مرکل اتحادیه اروپا می خواهد همراه با روسیه و نه علیه روسیه اقدام کند. با این حال تا زمانی که مسکو به خواسته هایش بی توجه باشد، تحریم ها ادامه می یابد.

این در حالی است که به دنبال الحاق شبه جزیره کریمه به فدراسیون روسیه علاوه بر اتحادیه اروپا، آمریکا و کانادا در ماه مارس چندین دور تحریم‌ علیه مسکو اعمال کردند. در پاسخ به این اقدام نیز روسیه ۱۱ مقام و قانون‌گذار آمریکایی از جمله سناتور "جان مک کین" و "جان بینر" رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را تحریم کرده است.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۳۸۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.