۰

2هفته مهلت برای توضیح واردات گوشت بوفالو

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴
عبدالرحمن رستمیان در گفتگو با خبرنگار مهر از جلسه کمیسیون بهداشت با رئیس سازمان دامپزشکی برای بررسی ابعاد واردات ۶۵ هزار تن گوشت قرمز خبر داد و گفت:این میزان گوشت در سال ۹۳ در حالی وارد شد که دامداران برای فروش دام های خود دچار مشکل بودند لذا تذکر جدی در این خصوص به رئیس سازمان دامپزشکی داده شد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از این مقدار ۳۵۰۰ تن گوشت بوفالو از هند وارد شده است.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان اظهار داشت: باید ابعاد این موضوع به خصوص در مورد انحصار واردات گوشت مورد بررسی دقیق دستگاه های نظارتی قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات دامداران داخلی برای فروش دام هایشان گفت: سال گذشته نباید وارات دام و گوشت صورت می گرفت زیرا تولید داخل کفاف مصرف داخلی را می دهد و واردات گوشت ارزان قیمت، قیمت گوشت را هم کاهش نداده است.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: تا ۲۰ اردیبهشت به رئیس سازمان دامپزشکی فرصت دادیم با وزیر کشاورزی رایزینی های لازم را داشته باشد و دلایل واردات را به صورت مشروح به کمیسیون ارائه دهد در غیر این صورت سئوال از وزیر کشاورزی در مورد علل واردات گسترده گوشت قرمز در سال ۹۳ در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۳۸۷۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.