۰

جعفر گونزالس کیست؟

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۴
جعفر گونزالس کیست؟
شبکه مستند تلویزیون با رویکرد متفاوت و تخصصی که در پیش گرفته به عنوان یکی از جذاب ترین شبکه های تلویزیون می تواند مطرح شود و مستندهای نمایش داده شده در این شبکه همگی جزو شاخص ترین ها بوده که بینندگان با سلیقه های متفاوتی را به سمت خود جذب کرده است.

داستان آشنایی رائول گنزالس با دین مبین اسلام و مسلمان شدن این اسپانیایی در یک مستند ۴۵ دقیقه ای از شبکه مستند پخش می شود.

مستند «جعفر گنزالس» درباره زندگی رائول گنزالس معروف به جعفر گنزالس است که البته تغییر اسم او بعد از گرویدنش به دین مبین اسلام صورت گرفت. او در مادرید اسپانیا در خانواده ای کمونیست متولد شد. پس از دستگیری های متعدد به خاطر فعالیت های ضد فاشیستی و محکوم شدن در زندان اسپانیا به طبیعت روی آورد و پس از چندین سال زندگی در کوهستان و تفکر در طبیعت به کشف یک خالق رسید و دین اسلام را پذیرفت.

او که با تغییر دین خود به اسلام، راه نجات را یافته حال می کوشد دیگران را هم با چنین تجربه شگفت انگیزی آشنا سازد. داستان تغییر و تحولات درونی او و سیر تطورات اندیشه ای رائول تا زمانی که نام خود را به جعفر تغییر داد، در این مستند روایت خواهد شد.

« جعفر گونزالس » جمعه ۱۸ اردیبهشت ماه، ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش می شود.
مرجع : عصر ایران
کد مطلب : ۳۹۵۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.