۰

تأثیرگذارترین ستاره‌های جهان

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

فهرست سالانه تأثیرگذارترین ستاره‌های جهان در عرصه‌های مختلف از جمله سینما و موسیقی در حالی منتشر شده است که ستاره‌های موسیقی صدرنشین این فهرستند ولی اهالی سینما بیشترین سهم را در میان ۲۰ نفر اول این فهرست به خود اختصاص داده‌اند.

«اما واتسون»، بازیگر جوان هالیوود که بیش از همه برای بازی در سری‌ فیلم‌های «هری‌پاتر» شهرت دارد، با قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول، رکوردار دیگر اهالی سینماست.

«جولین مور»، ۵۵ ساله نیز در جایگاه ششم این فهرست قرار گرفته است. او امسال برای بازی در نقش یک معلم آلزایمری در فیلم سینمایی «هنوز آلیس» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

«برادلی کوپر» نیز سومین بازیگری است که نامش در فهرست تأثیرگذارترین ستاره‌های جهان قرار گرفته است، او در جایگاه هشتم این جدول قرار دارد.

پس از کوپر، «ریس ویتراسپون»،بازیگر، «ریچارد لینکلتر»، کارگردان و «کریستفر نولان»، کارگردان، به ترتیب در رده یازدهم، سیزدهم و پانزدهم جدول قرار گرفته‌اند.نام موراکامی برنده نوبل ادبیات و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در بین افراد تاثیرگذار مجله تایم دیده می‌شود.
مرجع : پارسینه
کد مطلب : ۳۹۵۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.