۰

کشمکش استعفای کی روش

تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۴
کشمکش استعفای کی روش
علی کفاشیان در مقابل فدراسیون فوتبال و در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد : امروز با کی روش جلسه داریم اما مکان آن هنوز مشخص نشده البته کی روش کمی ناراحت است و درخواست برگزاری جلسه داشت اما موضوع استعفای او را هیچ گاه تایید نکرده ام. و آنچه در این مورد مطرح می کنند، شایعه است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد این که در این جلسه بحث رفتن یا ماندن کی روش مشخص می شود یا نه، اظهار داشت: بحث ماندن یا رفتن مطرح نیست چرا که کی روش قبلا برنامه هایش را برای تیم ملی اعلام کرده است .به این جلسه می آید تا با هم صحبت کنیم. کی روش در این جلسه در مورد صحبت های وزیر ورزش نظراتش را اعلام خواهد کرد.

وی در مورد جلسه امروز در کمیته ملی المپیک گفت : صبح امروز نیز در کمیته ملی المپیک جلسه ای درباره تیم امید و برنامه هایش داشتیم. خاکپور در تیم امید ماندنی است اما درمورد ماندن یا نماندن مایلی کهن ، حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید اطلاع دارد.

کفاشیان در مورد دیدار با ازبکستان و همچنین حضور تیم ملی در اردوی ترکیه هم اظهار داشت: دیداربا ازبکستان هنوز قطعی نشده است و اگر این دیدارقطعی شود آن را اعلام می کنیم. درمورد کمپ ترکیه هم باید بگویم هر زمان قرارداد این کمپ امضا شود آن را به اطلاع خواهیم رساند.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۳۹۷۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.