۰

آرزوی یک بازیگر برای کتابخوانی

تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۳
مجید مظفری در رادیو ایران
مجید مظفری با حضور در غرفه رادیو ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب از آرزوی خود برای مردم گفت و بیان کرد که دوست دارد در هر منزلی یک کتابخانه وجود داشته باشد که همه کتاب هایش خوانده شده باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، رادیو ایران به مناسبت برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تهران برنامه های مختلفی را در محل مصلی امام خمینی (ره) اجرا می کند. 

غرفه رادیو ایران جمعه ۱۸ اردیبهشت سومین روز از آغاز به کار نمایشگاه کتاب تهران برنامه های «چراغستان»، «جمعه ها با رادیو»، «کوچه باغ موسیقی» و ویژه برنامه «بهار کتاب» را با اجرای محمودرضا قدیریان روی آنتن برد.

رادیو ایران

غرفه رادیو ایران این روزها پذیرای مهمانان و هنرمندان حوزه های مختلف است و روز گذشته مجید مظفری و دخترش نیکی مظفری دقایقی را مهمان این غرفه رادیویی بودند.

مجید مظفری در پاسخ به سوالی مبنی بر بیان یک آرزو در غرفه رادیو ایران و در جمع مردم اظهار کرد: آرزو می کنم در هر خانه ای یک کتابخانه وجود داشته باشد و آن پر از کتاب هایی باشد که که تک تک آنها خوانده می شوند.

این غرفه هر روز اجرای نمایشنامه خوانی توسط خود مردم را دارد و علاقمندان می توانند برای شرکت در این فعالیت ها به آن مراجعه کنند.

رادیو ایران

از جمله برنامه های امروز رادیو در نمایشگاه، «بهار کتاب» است که رونمایی از جدیدترین مجموعه شعر سیدعلی میرافضلی با حضور خود شاعر و محسن بنی فاطمه مدیر نشر نون را خواهد داشت.

از دیگر مهمانان این برنامه ایلیا منفرد خواننده و خواهر وی که در نویسندگی فعالیت دارد، خواهند بود.

برنامه «بهار کتاب» هر روز ساعت ۱۸:۳۰ الی ۱۹ به صورت زنده از غرفه رادیو ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب اجرا می شود.

مرجع : مهر
کد مطلب : ۳۹۸۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.