۰

حزب اعتماد ملی رسما فعالیت سیاسی خود را از سر گرفت.

تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۴

حجت الاسلام رسول منتجب نیاقائم مقام حزب اعتماد ملی در نشست خبری امروز خود برای اولین بار پس از سال ۸۸، آخرین مواضع حزب اعتماد ملی را درباره فعالیت سیاسی حزب، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نحوه تعامل اعتماد ملی با سایر احزاب اصلاح طلب را تشریح می کند.

دفتر حزب اعتماد ملی پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ پلمپ و اسناد و مدارک این حزب نیز توقیف شد. پس از این اتفاقات، فعالیت اعتماد ملی نیز متوقف شد.اما پس از برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور، حزب اعتماد ملی فعالیت چراغ خاموش را آغاز و چند نشست شورای مرکزی خود را به صورت نامنظم برگزار کرد. البته در این مدت این حزب به عضویت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درآمد و رسول منتجب نیا به عنوان نماینده این حزب در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات انتخاب شد.

در سال ۹۲ و ۹۳ شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی فعال شد و این شاخه چندین برنامه مختلف را برگزار کرد. رسول منتجب نیا هم چندی پیش وعده آغاز فعالیت اعتماد ملی را داده بود. قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان این‌که امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر خود را آماده حضور اثرگذار و گسترده در انتخابات سال آینده کنیم، گفته بود که در آینده همایش‌های بسیار بزرگتری برگزار خواهند کرد.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی همچنین با بیان این‌که در حال فعال کردن برخی کمیته‌ها و دفاتر حزب در سراسر کشور هستیم، اظهار کرده بود که برخی از کمیته‌ها و دفاتر حزب فعال شده است و شورای مرکزی حزب نیز به صورت فصلی جلسات خود را برگزار می‌کند. همچنین برخی از همایش‌های حزب که در گذشته برگزار می‌شد در حال پیگیری است که در آینده نیز همایش‌های متعددی در حزب برگزار می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرده بود که بتوانند خود را به زودی آماده کنند تا در انتخابات آینده حضوری اثرگذار و گسترده از خود نشان دهند؛ چراکه اعتماد ملی آرام آرام در حال پیش بردن کارها و فعالیت‌های خود است.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۳۹۸۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.