۰

نگاه مجلس به مذاکرات نگاه رهبر انقلاب است

تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۸
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در شرایطی که آمریکایی‌ها ملت ایران را مورد تهدید قرار می‌دهند بنا به فرموده مقام معظم رهبری مذاکره در چنین شرایطی معنا ندارد و لذا مجلس در رابطه با مذاکرات تصمیمات مهمی را اتخاذ خواهد کرد.

"حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رسایی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون طرح سه فوریتی مجلس شورای اسلامی در رابطه با مذاکرات هسته‌ای عنوان کرد: این طرح فردا در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد و پیرامون آن توسط نمایندگان مجلس تصمیم‌گیری نهایی اتخاذ خواهد شد.

وی در ادامه نگاه کلی مجلس شورای اسلامی به مذاکرات را مطابق با نگاه مقام معظم رهبری دانست و افزود: در شرایطی که آمریکایی‌ها ملت ایران را مورد تهدید قرار می‌دهند بنا به فرموده مقام معظم رهبری مذاکره در چنین شرایطی معنا ندارد و لذا مجلس در رابطه با مذاکرات تصمیمات مهمی را اتخاذ خواهد کرد.

رسایی همچنین در پاسخ به سوالی در رابطه با تهدیدات مقامات آمریکایی علیه ملت ایران گفت: البته آن‌ها خودشان نیز می‌دانند که تهدیدهایشان توخالی است و معنای خاصی ندارد اما با همه این‌ها در شرایطی که آمریکایی‌ها ملت ایران را ولو به صورت لفظی تهدید می‌کنند، مذاکره با آنان صحیح نمی‌باشد.

همچنین این نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت خلبان بهزاد صداقت نیا که در محل خبرگزاری فارس برگزار شده بود اظهار داشت: اگر خاک پرست هم باشیم باید برای فلسطین عراق و یمن هزینه کنیم و اینکه گفته می‌شود چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام بوده این جمله صحیح نیست.

وی ادامه داد: جنگ آینده جنگ سپرده‌های بانکی، رسانه ها و...نیست بلکه جنگ اراده‌هاست.

رسایی با تجلیل از شجاعت کاپیتان شجاعت نیا و جوانمردی جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر شعار استکبار ستیزی را از جمهوری اسلامی بگیریم چه تفاوتی بین جمهوری اسلامی و طاغوت است و باید مسئولین دولتی و مجلس شورای اسلامی تجلیل از کاپیتان صداقت نیا تجلیل کنند.

وی در پایان با انتقاد از وزیر خارجه به خاطر ارسال پیام تبریک به وزیر خارجه عربستان خاطر نشان کرد: سعودی‌ها کمک هفت هزار دلاری به دانشمندان کشورمان می‌کنند و با زائران کشورمان این گونه برخورد می‌کنند و آیا صحیح است که وزیر خارجه پیام تبریک ارسال کند.
مرجع : تابناک
کد مطلب : ۳۹۸۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.