۰
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

سهمیه سوخت امسال تغییر نمی‌کند

تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵

سیدناصر سجادی در نشست خبری صبح دیروز افزود: تاکنون ۷۰ قطعه زمین کوچک با مشارکت شهرداری در حال تحصیل است که قرار است از طریق شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت و تحت برند این شرکت در تهران جایگاه‌های عرضه سوخت احداث شود.
سجادی با اشاره به استقبال این شرکت از سرمایه‌گذاران در این بخش گفت: در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت با شرکتهایی مواجه شدیم که سازنده جایگاه‌های سیار تک تلمبه هستند.
وی گفت: این جایگاه‌ها برای مواقع خاص در زمان اوج سفرهای مردمی استفاده می‌شود، اما ساخت جایگاه‌های ثابت تک تلمبه مدنظر این شرکت است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین از رشد بیش از ۲۵ درصدی بانکرینگ در سال گذشته خبر داد و گفت: در نظر داریم بانکرینگ (سوخت‌رسانی به کشتی‌ها) را در سال جاری نیز افزایش بخشیم.
سیدناصر سجادی با بیان اینکه به همین منظور برای بخش خصوصی تخفیف‌هایی را قائل شده‌ایم، گفت: بانکرینگ مجموعه‌ای از عملیات مختلف است و تا بخشی که به این شرکت و ارائه سوخت مربوط می‌شود، سعی می‌کنیم به خوبی آن را انجام و تمهیدات لازم را فراهم کنیم.
به گزارش فارس، سجادی با بیان اینکه بخشی از قاچاق فرآورده‌ها از طریق مرزهای کشور انجام می‌شود، افزود: با توسعه عملیات باک‌پر می‌توان از این قاچاق جلوگیری کرد. وی افزود: سال ۹۲ فروش ما از طریق باک‌پر ۱۴۴ میلیون لیتر بوده که در سال ۹۳ به ۲۲۵ میلیون لیتر افزایش یافته است.

مرجع : کیهان
کد مطلب : ۳۹۸۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.