۰

توجیه به سبک گواردیولا

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹
توجیه به سبک گواردیولا
در چارچوب هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان، تیم فوتبال بایرن‌مونیخ شب گذشته (شنبه) در حالی در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا با نتیجه یک بر صفر مغلوب آگزبورگ شد که از دقیقه ۱۳ در پی اخراج په‌په رینا ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد.

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن‌مونیخ در توضیح این شکست گفت: حدود ۸۰ دقیقه بازی با یک بازیکن کمتر آن هم سه روز پس از بازی با بارسلونا اصلاً کار ساده‌ای نیست ولی با این حال ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم. بایرن موقعیت‌های خیلی جدی‌تری در این بازی داشت و بازی عالی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: بازی در نیمه دوم هم دشوار بود اما با این وجود در ۱۵ دقیقه پایانی بازی ما سه یا چهار موقعیت خوب روی دروازه آگزبورگ خلق کردیم. به هر حال از حالا خودمان را برای بازی مقابل بارسلونا در مونیخ احیا و آماده می‌کنیم. ما قهرمان آلمان هستیم و این مهمترین چیز است.

شاگردان پپ گواردیولا در حالی سه‌شنبه شب در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا پذیرای بارسلونا هستند که در بازی رفت با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کاتالان‌ها شده‌اند.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۳۹۹۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.