۰

بازدید لاریجانی از نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۹
بازدید لاریجانی از نمایشگاه کتاب
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش و پس از پایان جلسه ای دو ساعته که با عنوان قانونگذاری و کتاب در دفتر رئیس بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی برپا شد، در شبستان حضور یافت و از غرفه های ناشران حاضر در این نمایشگاه بازدید کرد.

لاریجانی که در این بازدید از سوی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه کتاب تهران و نیز حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی این وزارتخانه مشایعت می‌شد، ابتدا در غرفه کشور عمان مهمان ویژه نمایشگاه امسال کتاب تهران حضور یافت و پس از گپ و گفت با متصدیان این بخش، در جریان کم وکیف فعالیت غرفه کشور مهمان ویژه نمایشگاه امسال کتاب تهران قرار گرفت.

وی سپس در غرفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنیاد سعدی، انتشارات سروش، غرفه ویژه پیامبر رحمت، دارالنشر و منشورات آستانه مقدس امام حسین، بنیاد الحیات، انتشارات دلیل ما، سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، انتشارات صدرا (به مدیر مسئولی علی مطهری) و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) حضور یافت و برخی از تازه های کتاب این ناشرین را خریداری کرد.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۴۰۳۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.