۰

نژادفلاح مجری 20:30 را با رئیس هیات مدیره استقلال اشتباه گرفت!

تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۴
نژادفلاح مجری 20:30 را با رئیس هیات مدیره استقلال اشتباه گرفت!
محمدحسین نژادفلاح که فکر می کرد روی خط دعوت شده تا درباره دربی حرف بزند وقتی دید سئوال اول مجری سرشناس از او درباره این است که چطور به عنوان یک مدیرسیاسی از مجلس وارد فوتبال شده ، کاملا مشخص بود که دلخور شده است.نژادفلاح که در ابتدا این مجری را نجف نژاد صدا زد و حواب شنید که نحف نژاد رئیس هیات مدیره استقلال است پس از اینکه متوجه شد قرار است سئوال های سیاسی جواب دهد ،گفت:«افراد سیاسی همه جا هستند. همین الان در صداوسیمای خود شما مدیران سیاسی نیستند؟ من یک استاد دانشگاه و معلم هستم. قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم ۱۵ سال در کار فوتبال بودم ، بازی می کردم » نجف زاده خیلی سریع میان گفته هایش رفت و گفت همه فوتبال بازی کرده اند که او گفت:« در شهرستان مان تیمداری می کردم. اصولا سیاسی بودن بد هم نیست. همین کاشانی خودش هم سیاسی بود و توانست با پرسپولیس قهرمان لیگ شود.» او در ادامه سعی کرد آنتن دستش باشد و مجری سعی کرد مدارا کند:«من از شما گله دارم که چرا شب دربی دارید با حرف های تان از بدی هایش می گویید و جذابیتش را کم می کنید؟من انتقاد دارم به برنامه شما. این دربی دستاورد های بزرگی داشته اما شما برنامه تان را کاملا منفی برگزار کردید. برنامه چالشی را باید در شب های دیگری برگزار کنید. شب دربی این شما هستید که دارید فیتیله دربی را می کشید پایین. به جای پرداختن به شور بازی ، دارید هیجان بازی را کم می کنید.ما بازی مهم با الهلال را در پیش داریم، بازی رایگان است و می خواهیم هواداران بیایند و از تیمشان دفاع کنند. البته دربی هم مهم است ، چون نتیجه نگرفتیم ، اهمیت ویژه ای را برای مان دارد.»

نژادفلاح که به احتمال فراوان برای انتخابات مجلس می خواهد کاندیدا شود بار قبل هم که در برنامه ۹۰ در چنین شرایطی قرار گرفت ، حسابی عصبانی شد!
مرجع : خبرآنلاین
کد مطلب : ۴۰۷۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.