۰

میزبانی منطقه آزاد انزلی از مسابقه اتومبیرانی قهرمانی کشور

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۱
میزبانی منطقه آزاد انزلی از مسابقه اتومبیرانی قهرمانی کشور
به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی، یك دوره مسابقه اتومبیلرانی قهرمانی كشور در رشته اسلالوم به مناسبت یادبود «ادیک پطروسیان» نخستین قهرمان اتومبیلرانی کشور در این منطقه برگزار می شود.

بالابردن سطح مهارت های فردی در رانندگی، حمایت از ورزش های همگانی به همراه خلق امكانات و خدمات جدید برای ایجاد لحظات خوش برای گردشگران از جمله مهمترین اهداف برگزاری مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم در منطقه آزاد انزلی است.

این دوره از مسابقات ۲۸ اریبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰ عصر در دو كلاس خودروهای معمولی و خودروهای تقویت شده و در دو رده بانوان و آقایان برگزار می شود.

در مسابقات اسلالوم بیش از ۷۰ ورزشكار از سراسر كشور در مجموعه پاركینگ های محدوده فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

این دوره مسابقات از سوی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان گیلان با همكاری معاونت اجتماعی فرهنگی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی و گروه اتومبیلرانی ادیك پطروسیان نخستین قهرمان اتومبیلرانی و همراهی فرماندهی ناوگان شمال كشور و شهرداری بندر انزلی برگزار می شود.

علاقمندان به شركت در این مسابقه با مراجعه به سایت هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان گیلان از شرایط فنی و ثبت نام مطلع شوند.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۴۱۱۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.