۲

ماجرای بیهوشی مجری «پرس‌تی‌وی»

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۶
ماجرای بیهوشی مجری «پرس‌تی‌وی»
مرضیه هاشمی در خصوص عارضه‌ای که روز گذشته هنگام اجرای اخبار برای وی پیش آمده بود، اظهار داشت: در استودیوی خبر احساس ضعف داشتم اما با خود گفتم اجرای اخبار تمام شود تا بتوانم استراحت کنم اما نتوانستم تا پایان اخبار به کار خود ادامه دهم.

وی ادامه داد: حدود ۱۰ ثانیه بیهوش بودم و بعد از انتقال به بیمارستان، مشخص شد که دچار افت شدید قند و فشارخون شده‌ام. آزمایشات تکمیلی و اکوی قلب انجام شد که نهایتاً پزشکان اعلام کردند مشکل خاصی نیست.

مجری شبکه پرس‌تی‌وی ضمن ابراز تشکر از احوال‌پرسی و دعای دوستان و آشنایان، گفت: الحمد لله در حال حاضر خوب هستم و مشکلی ندارم اما برای حصول اطمینان امروز ا‌م‌آرآی نیز انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: بنده قبلاً زمینه بیماری خاصی نداشتم و قطعاً از این موارد برای همه پیش‌ می‌آید اما با توجه به اینکه این اتفاق مقابل دوربین افتاد، خبرساز شد.

به گزارش تسنیم، مرضیه هاشمی خبرنگار، مستندساز و گوینده آمریکایی الاصل شبکه پرس تی‌وی در جوانی تحت تأثیر شخصیت امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، مسلمان شده و به ایران مهاجرت کرده است.

وی با نام ملانی فرانکلین در ایالت کلرادوی آمریکا به دنیا آمده و فارغ‌التحصیل رشته رسانه است.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۴۱۲۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.