۰

والیبال ایران جهانی شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۴
والیبال ایران جهانی شد
فدراسیون والیبال، تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران عصر امروز در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف چین تایپه رفت و با پیروزی مقابل این تیم، حریف کره جنوبی در دیدار نهایی شد.

در ست های اول و دوم این مسابقه بازیکنان چین تایپه در دریافت توپ و زدن اسپک عملکرد بسیار خوبی داشتند و موفق شدند این دو ست را به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ به سود خود رقم بزنند.

این شرایط در ست سوم نیز ادامه داشت و چین تایپه موفق شد در آغاز ست چهار امتیاز پیاپی به دست بیاورد اما در میانه های این ست و در حالی که نتیجه ۱۳ بر ۱۱ به سود حریف بود، حضور مصطفی باقری در خط سرویس روند کار را عوض کرد.

باقری با هفت سرویس پیاپی و درخشان خود، زمینه کسب هفت امتیاز را فراهم کرد تا نتیجه ۱۸ بر ۱۳ به سود ایران شود.

پس از این تغییر روند، بازیکنان ایران با زدن سرویس های خوب و عملکرد دیدنی در دفاع روی تور توانستند ست های سوم، چهارم و پنجم را به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۲ به سود خود به پایان برسانند.

پیمان اکبری سرمربی تیم ایران در این مسابقه از هر ۱۲ بازیکن خود استفاده کرد تا صعودی شیرین به دیدار نهایی و مسابقات جهانی داشته باشد.

تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران از ساعت ۱۴:۳۰ فردا (به وقت تهران) در دیدار نهایی به مصاف کره جنوبی می رود.
کد مطلب : ۴۱۵۵۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.