۰

خروح انگلیس از اتحادیه اروپا جدی‌ شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۴
خروح انگلیس از اتحادیه اروپا جدی‌ شد
به نقل از بی بی سی، با جدی و نزدیک شدن برگزاری همه پرسی در انگلیس نسبت به ادامه حضور و یا جدا شدن از اتحادیه اروپا، داچ بنک آلمان در حال بررسی ابعاد مختلف این موضوع است.

بر همین اساس، این بانک با تشکیل کارگروهی، در حال بررسی انتقال واحدهای این بانک در انگلیس به آلمان در صورت خروج انگلیس از اتحادیه اروپاست.

سخنگوی داچ بنک اعلام کرده است کارگروهی در این زمینه تشکیل شده است اما هنوز برای اظهار نظر زود است و تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.

این بانک آلمانی ۹ هزار کارمند در انگلیس دارد.

فایننشیال تایمز گزارش داده است که داچ بنک اولین بانکی است که به صورت عمومی اعلام کرده است که در حال بررسی پتانسیل های خروج انگلیس از اتحادیه اروپاست.

بسیاری از واحدهای تجاری در انگلیس از دولت این کشور خواسته ‌اند تا با برگزاری زودهنگام این همه پرسی به انتظار طولانی مدت آنها پایان دهد.

بنا به گزارش بیزینس اینسایدر، نخست وزیر انگلیس نیز با هدف جلوگیری از همزمان شدن این همه پرسی با انتخابات فرانسه و آلمان، تمایل دارد تا به جای سال ۲۰۱۷ این همه پرسی را در سال ۲۰۱۶ برگزار کند.

روز گذشته نیز دبیر اتاق بازرگانی انگلیس نیز اعلام کرد همه پرسی حضور با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باید در اولین فرصت اجرا شود.

پیشتر رئیس شرکت JCB انگلیس، تولید کننده تجهیزات ساختمانی، نیز اعلام کرده بود که انگلیس نباید نسبت به خروج از اتحادیه اروپا واهمه ای داشته باشد.

طی روز جاری نیز لورد بمفورد اعلام کرد، انگلیس پنجمین یا ششمین اقتصاد بزرگ جهان محسوب می شود و ما می توانیم با تکیه بر خود به صورت معقول و مسالمت آمیز ادامه دهیم.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۴۱۵۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.