۰

سفر استانی رئیس رسانه ملی به بیرجند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
سفر استانی رئیس رسانه ملی به بیرجند
محمد سرافزار رئیس رسانه ملی امروز در اولین سفر رسمی استانی خود وارد بیرجند می شود.

در این سفر که قرار است پروژه های فنی و عمرانی صدا و سیمای خراسان جنوبی شامل ساختمان مرکزی با چهار واحد استودیو صدا و چهار واحد استودیو سیما و پروژه فرستنده پرقدرت رادیویی بیرجند مورد بهره برداری قرار گیرد هیچ یک از خبرنگاران و عکاسان مطبوعات و خبرگزاری های استان دعوت نشده اند.

گفتنی است مسئولان استانی و مدیران رسانه های استان مهمان برنامه های رئیس رسانه ملی دعوت شده اند اما بر اساس اعلام مدیر روابط عمومی صدا و سیمای خراسان جنوبی در خصوص پوشش خبری این جلسه گفته شد: تصمیم بر این شده که خبرنگاران و عکاسان هیچ رسانه ای در این جلسه حضور نداشته باشند.

سیف افزود: پوشش خبری این مراسم از سوی خبرنگاران مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی انجام می شود و خبر مکتوب روز بعد در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

غلامرضا شیدایی معاون برنامه ریزی صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: تصمیم بر این شده است برای پوشش رسانه ای جلسه رئیس سازمان صدا و سیمای کشور عکاس و خبرنگاران مرکز صدا و سیمای استان اخبار و تصاویر را از زوایای مختلف تهیه و در اختیار رسانه ها و روزنامه های محلی قرار دهند.

وی ادامه داد: تا به این لحظه برنامه ای برای حضور خبرنگاران و عکاسان سایر رسانه ها برای حضور در این جلسه نداریم.

جای این سوال است؛ دستگاه درد آشنا با مشکلات عرصه خبر و اطلاع رسانی که می طلبید بهترین تعامل را با خبرنگاران سایر رسانه های استانی داشته باشد به چه دلیل حضور خبرنگاران را در پوشش خبری مهم ترین برنامه کاری خود دعوت نمی کند.

مگر نه این است که خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و و با درک و اطلاع از حقایق ضامن پویایی جامعه می شوند. پس بدون شک نقش موثر رسانه ها در برقراری این ارتباط دو سویه بر پایه ارائه صحیح واقعیات و درک درست از موقعیت، انکار ناپذیر است.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۴۱۷۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.