۰

از من انتظار نداشته باشید که هر فصل سه‌گانه قهرمانی کسب کنم

تاریخ انتشار
جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۶
از من انتظار نداشته باشید که هر فصل سه‌گانه قهرمانی کسب کنم
پپ گواردیولا می‌گوید انتظار مردم از او برای کسب سه‌گانه قهرمانی به همراه بایرن مونیخ واقع‌بینانه نیست و اینکه او می‌خواهد تا پایان قراردادش در آلیانتس آره‌‌نا بماند.

گواردیولا که در چند هفته اخیر به خاطر حذف تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان مورد انتقادات گسترده‌ای واقع شده است، در کنفرانس خبری پیش از بازی خانگی باواریایی‌ها برابر ماینتس در هفته پایانی بوندس‌لیگا، در خصوص انتظار هواداران بایرن از وی برای تکرار افتخاری که یوپ هاینکس دو فصل پیش کسب کرد، اظهار داشت: اگر بایرن مونیخ در پی یک مربی است که هر سال برایش سه گانه قهرمانی کسب کند، باید بگویم که من آن فردی نیستم که این باشگاه می‌خواهد، چون برای انجام این کار به اندازه کافی خوب نیستم.

این مربی اسپانیایی در ادامه افزود: یک چیزی که فهمیده‌ام این است که مردم در اینجا زیاد حرف می‌زنند و توصیه من به منتقدانم این است که آرامش خودشان را حفظ کنند. به نظر من آنها باید احترام بیشتری به قهرمان بوندس‌لیگا بگذارند. لیگ قهرمانان شاید مهمترین تورنمنت در فوتبال باشگاهی باشد اما برای ما قهرمانی در بوندس‌لیگا مهمترین هدف بود و به آن هم دست پیدا کرده‌ایم.

سرمربی بایرن مونیخ امیدوار است که شاگردانش با شکست ماینتس در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به روند شکست‌های متوالی خود در رقابت‌های داخلی که از زمان تثبیت قهرمانی باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا آغاز شده و تعداد آنها به چهار بازی رسیده است، پایان دهند.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۴۱۹۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.