۲

اظهارات نسنجیده نماینده مجلس اصفهان

تاریخ انتشار
شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۲
وی با تاکید بر اینکه دخیل شدن مسائل امنیتی در حوادث ورزشگاه تبریز اصلا درست نیست، گفت: بنده اظهارات افرادی همچون نماینده اصفهان را به شدت تکذیب می کنم، یک فرد اصفهانی نمی تواند برای آذربایجان تصمیم بگیرد.

کریمیان با بیان اینکه به اظهارات نسنجیده نماینده اصفهان پاسخ های لازم از سوی استاندار و تعدادی از نمایندگان استان داده شد، ابراز داشت: این نماینده مردم اصفهان توجهی به مسائل مختلف نکرده و به صورت نسنجیده و ناپخته این حرف ها را زده که نباید می زد.

مسئول سپاه عاشورا با اشاره به اینکه چند اصفهانی حاضر در سازمان لیگ نقش تاثیرگذاری دارند، ادامه داد: مردم می دانند که این افراد چه کسانی هستند، وجود آنها بدون شک اگر درست کار هم باشند باز شائبه هایی به وجود می آید.

کریمیان با انتقاد از این گروه اصفهانی گفت: این گروه که شامل رئیس سازمان لیگ، نائب رئیس اول و نائب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس بازاریابی سازمان لیگ است، باید به هم بخورد.

وی به ضعف داوری در بازی فینال لیگ برتر امسال نیز اشاره کرد و گفت: داور یکی از دلایل اصلی حوادث بازی تراکتور و نفت بود، وی یک خطای مشخص پنالتی را نگرفت و همچنین تیموریان را خیلی سخت گیرانه اخراج کرد.

وی با تاکید بر اینکه داور این دیدار در حق تراکتور نامردی کرد، افزود: پیگیر مسائل این بازی هستیم و اگر مسئولان مربوطه در زمینه بررسی مسائل هفته پایانی لیگ برتر کوتاهی کنند، برخی از مسائل را فاش می کنیم.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۴۲۲۱۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.