۰

اسکورت نیروی دریایی از زیان امیر سیاری

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۷
اسکورت نیروی دریایی از زیان امیر سیاری
امیر دریابان حبیب الله سیاری در جمع خبرنگاران در پاسخ به ایسنا مبنی بر اینکه کشتی نجات حامل کمک های انسان دوستانه ایران به مردم یمن با اسکورت نیروی دریایی ارتش به مقصد رسیده است؟ تصریح کرد: ناوگروه های ما در حال حاضر در خلیج عدن و باب المندب مشغول برقراری امنیت برای همه کشتی هایی هستند که از این مسیر عبور می‌کنند.

وی ادامه داد: این منطقه از گلوگاه های اصلی برای ایران است که عبور و مرور کشتی ها از آن صورت می گیرد و کشتی نجات هم یکی از کشتی هایی بود که از آن منطقه در آن مسیر عبور می کرد و قطعا تحت حمایت و اسکورت نیروی دریایی در مقابل دزدان دریایی حرکت کرده و به مقصد رسیده است.

سیاری گفت: این کشتی اسکورت ویژه ای نداشته است وما همه کشتی هایی که در این مسیر عبور می‌کنند را مورد حمایت قرار می دهیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر که از وی پرسید تلخ ترین و شیرین ترین خاطره شما از نبرد در خرمشهر چیست؟ گفت:‌تلخ ترین آن صبح چهار آبان ساعت چهار صبح هنگام خروج از خرمشهر و عبور از کارون و حضور در پایگاه دریایی خرمشهر بود و شیرین ترین آن عبور از همان منطقه برای ورود به خرمشهر در سوم خرداد ۶۱ ، هنگام آزادسازی خرمشهر بود.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۴۲۳۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.