۱

اعتراض دوباره دامداران به واردات گوشت

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۴
سید احمد مقدسی رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی گاوداران ایران در گفت‌وگو با فارس گفت: امروز دامداران برای دومین بار مقابل نهاد ریاست جمهوری به عدم اجرای مصوبه دولت مبنی بر خرید شیرخام به قیمت ۱۴۴۰ تومان و نیز واردات بی‌رویه گوشت اعتراض کردند.

وی افزود: دامداران حدود ۲ هفته پیش در مقابل نهاد ریاست جمهوری در مورد عدم اجرایی شدن مصوبه تیرماه ۹۳ دولت مبنی بر قیمت مصوب شیر اعتراضی داشتند که قرار بود، به این موضوع رسیدگی شود، اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی گاوداران ایران تصریح کرد: به دنبال اعتراض امروز دامداران نماینده ویژه رئیس جمهور و بازرس ویژه وزیر جهاد کشاورزی در جمع معترضان حضور یافتند و قرار شد تا مفاد درخواست دامداران برای رسیدگی به صورت مکتوب به آنها ارائه شود و فردا هم جلسه‌ای با حضور نماینده دامداران و نماینده رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی برگزار شود.

وی با بیان اینکه اعتراض کنندگان بیش از هزار نفر بودند، اظهار داشت: دامداران برای احقاق حق خود از نقاط مختلف کشور و رساندن اعتراض خود به گوش مسئولان به تهران آمدند.

براساس این گزارش: نرخ مصوب هر کیلوگرم شیرخام ۱۴۴۰ تومان است، در حالی که کارخانه‌ها و صنایع لبنی هر کیلوگرم شیرخام را به طور میانگین به قیمت ۱۲۰۰ تومان از دامداران خریداری می‌کنند.
کد مطلب : ۴۲۴۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.