۰

هشدار حماس به اسرائیل

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۱
به گزارش رسانه های خبری فلسطین، سامی ابوزهری امروز چهارشنبه در اظهاراتی کوتاه تاکید کرد که حماس رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید اوضاع شب گذشته می داند و به این رژیم هشدار می دهد که دست از ارتکاب چنین حماقت هایی بردارد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه به بهانه شلیک موشک از نوار غزه به سمت اهداف اسرائیلی، چندین هدف در نوار غزه از جمله پایگاه مقاومت را بمباران کردند که البته در این حملات آسیبی به کسی نرسید.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز حمله به نوار غزه توسط این رژیم را تأیید کرد. وی مدعی شد که در پی حمله موشکی از نوار غزه به جنوب اسرائیل، ارتش این رژیم ۴ موضع در نوار غزه را بمباران کرده است.

سخنگوی رسمی ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این مدعی شده بود که شامگاه سه‌شنبه از سمت نوار غزه دست‌کم یک راکت به جنوب فلسطین اشغالی شلیک شد، ولی این حملات هیچ خساراتی نداشت.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دست‌کم ۴ راکت از نوع «گراد» از نوار غزه به شهر «اشدود» و اطراف آن در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

در حالی که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جنبش جهاد اسلامی چنین اقدامی را تکذیب کرده‌اند برخی رسانه‌های محلی احتمال می‌دهند این راکت‌ها به‌صورت اشتباهی به فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، حملات هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه، ۲ پادگان آموزشی «گردان‌های القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) در «بیت لاهیا» شمال و «خان یونس» جنوب غزه بمباران شدند.

یک زمین زراعی در نوار غزه نیز از اهداف حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بود ولی این حمله هیچ خسارتی به جای نگذاشت.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۴۲۸۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.