۱

صدورکارت الکترونیکی خبرنگاری

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
حسن محرابی در اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات غرب کشور اظهار کرد: در سال ۱۳۶۷ حدود ۲۵۰ نشریه فعال وجود داشت که در حال حاضر ۷ هزار و ۵۰۰ نشریه، ۴۰۰ پایگاه اطلاع‌رسانی و بیش از ۶۰ خبرگزاری در فضای رسانه‌ای فعالیت می‌کنند.

وی اظهار کرد: در جلسه‌ای که با شوراهای صنفی انجام گرفت، تصمیم گرفته شد برای انجام صدور مجوز از شهرستان به تهران مراجعه نشود و مقرر شد یارانه، کارت خبرنگاری و صدور مجوز به شکل الکترونیک انجام شود.

مدیرکل مطبوعات خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های صنوف یکی از کارهای مهمی است که باید انجام شود، باید بتوانیم از ظرفیت‌های صنوف که جشنواره یکی از اقدامات آن است استفاده کنیم.

محرابی اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌شده جشنواره‌های مشترک بین استان‌های هم‌جوار با کشورهای دیگر انجام شود و در این زمینه امکانات لازم وجود دارد.

وی گفت: در بحث یارانه یک کارگروه اقتصادی از رسانه‌های مختلف تشکیل شده که به‌صورت پیشنهادی ادامه یارانه برای سال جدید طراحی‌شده که می‌توانند در این زمینه پیشنهاد بدهند.

مدیرکل مطبوعات خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد افزود: از دو سال‎گذشته یارانه نشریات محلی حذف و یارانه این مجموعه به بخش خصوصی داده می‌شود.

محرابی اظهار کرد: یارانه آموزشی و اعزام مطبوعات به کنفرانس خبرگزاری‌های خارجی همه نیازمند استانداردسازی بوده که تا حدودی این کار انجام‌شده است.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۴۲۹۵۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.