۰
مشاور امنیت ملی پاکستان:

پاکستان به حمایت از عربستان ادامه خواهد داد

تاریخ انتشار
جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵
پاکستان به حمایت از عربستان ادامه خواهد داد
«سرتاج عزیز» مشاور امنیت ملی و امور بین‌الملل نخست وزیر پاکستان برای شرکت در چهل و دومین کنفرانس سران کشورهای اسلامی (او آی سی) به «کویت» سفر کرده و در دیدار با «عدل بن احمد الجبیر» وزیر امور خارجه عربستان در مورد وضعیت کنونی خاور میانه بویژه جنگ این کشور با یمن تبادل نظر کرده است.

وی در این دیدار اظهار داشت: ریاض و اسلام‌آباد روابط برادرانه و استراتژیک دارند که در آینده نیز تقویت خواهد شد.

سرتاج عزیز ادامه داد که پاکستان و عربستان همکاری‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف دو کشور را گسترش خواهند داد.

الجبیر از نقش بیش از دو میلیون اتباع پاکستانی در توسعه عربستان قدردانی کرد و در مورد جنگ یمن نیز خواستار کمک دولت اسلام‌آباد شد.

مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان نیز ضمن تاکید بر راه حل صلح آمیز بحران یمن اطمینان داد: اسلام‌آباد به حمایت از عربستان در منطقه ادامه خواهد داد.

پیش از این رسانه‌های داخلی پاکستان از دیدار محرمانه «محمد بن سلمان» وزیر دفاع عربستان برای خرید سلاح و شرکت اسلام‌آباد در جنگ یمن خبر داده بودند.

برخی منابع نیز به رسانه‌های پاکستان گفته‌اند که هدف از سفر «محمد بن سلمان» وزیر دفاع عربستان به اسلام‌آباد، دیدار با مقامات دولتی و نظامی پاکستانی و رایزنی در مورد خرید سلاح هسته‌ای و شرکت این کشور در جنگ یمن است.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۴۳۰۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.