۱

جاعلان اسکناس به دام افتادند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۵
فرمانده انتظامی فاروج استان خراسان شمالی از دستگیری ۴ جاعل اسکناس و کشف ۹۰ میلیون ریال اسکناس تقلبی در این رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی مؤمنی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه دو نفر اقدام به خرید از مغازه‌ها و آجیل‌فروشی‌های سطح شهرستان فاروج با اسکناس‌های تقلبی می‌کنند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات ماموران مشخص شد این دو فرد که غریبه هستند با حضور در مغازه‌های شهر، باعجله و شتاب اقدام به خرید کرده و پس از پرداخت ایران چک‌های ۵۰ هزارتومانی و تحویل گرفتن اجناس سریعاً از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با تحقیقات گسترده و گشت‌های مستمر در سطح شهرستان فاروج موفق شدند دو نفر متهم را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.

مؤمنی اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده بزه انتصابی خود را پذیرفته و اذعان داشتند چک‌پول‌های تقلبی را از استان خراسان رضوی تهیه‌کرده‌اند که بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان فاروج به شهر مشهد اعزام‌شده و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری دو نفر متهم دیگر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی‌های انجام‌شده از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۷۰ قطعه اسکناس تقلبی حدوداً به ارزش ۹۰ میلیون ریال به همراه آلات و ادوات جعل اسکناس کشف شد.

سرهنگ مؤمنی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، افزود: درصورتی‌که هر یک از شهروندان در استان‌های دیگر شکایتی در این رابطه دارند، می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان فاروج و یا با شماره تلفن ۰۵۸۳۶۴۲۴۹۹۹ تماس حاصل نمایند.
کد مطلب : ۴۳۴۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.