۰

تیراندازی داعش به ایرانیان در عراق

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
مسعود شاهسون با اشاره به اصابت کردن گلوله به کتف و نزدیک بودن آن با گردن و نخاع غلام‌علی شاهسون، گفت: متاسفانه به دلیل اصابت گلوله در نقطه بسیار حساس، سطح هوشیاری فرزندم به شدت پایین است و با مشکل تنفسی و افت فشار مواجه شده است تا جایی که به صورت عادی قادر به تنفس نیست.

شاهسون با بیان این‌که فرزندم شب گذشته ایست قلبی داشته است، گفت: فرزندم اکنون در آی سی یو بستری است و در شرایط خوبی قرار ندارد.

او خدمات رسانی و رسیدگی مطلوب کادر پزشکی بیمارستان سوانح امدادی شهید کامیابی مشهد را قابل تقدیر دانست و گفت: تیم‌های جراحی، ارتوپدی و بی‌هوشی این بیمارستان از ساعات اولیه به سرعت دست به کار شدند و اقدامات لازم را انجام دادند و اکنون از نظر رسیدگی‌های درمانی هیچ گونه خلل و کمبودی وجود ندارد.

شاهسون با بیان این‌که تاکنون هیچ یک از مسئولان عالی رتبه استانداری چهارمحال و بختیاری در این مکان حضور نیافته و حتی به صورت تلفنی جویای حال و وضعیت ما نشده‌اند، گفت: اگرچه فرماندار سامان و نماینده مردم شهرکرد در مجلس تماس تلفنی داشته و جویای حال ما شده‎اند اما تاکنون هیچ مسئولی از استانداری پیگیر وضعیت ما نشده است.

او با بیان این‌که من از مسئولان هیچ انتظاری ندارم، گفت: مسئولان اگر در رابطه با این حادثه احساس می‎کنند مسئولیتی بر عهده دارند انجام بدهند در غیر این صورت ما دعاگوی آنها هستیم و آروزی موفقیت برای آنها داریم.

شاهسون گفت: فرزند من در شرایطی دچار این سانحه شده است که همسرش باردار است و دو فرزند کوچکش در روستای گرمدره در انتظار سایه پر مهر و محبت پدر هستند.

غلام‌علی شاهسون در آذرماه برای زیارت کربلای معلا در اربعین حسینی در مسیر سامرا به کربلا مورد حمله گروهای داعشی قرار گرفت.

 

مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۴۳۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.