۰

برخی می خواهند اصولگرایان را به جان هم بیندازند

تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۵
برخی می خواهند اصولگرایان را به جان هم بیندازند
عصر جمعه غلامعلی حداد عادل در حاشیه سفر به شهرستان ورامین و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس با هم متحد می شوند اظهار داشت: ما به شدت در حال تلاش هستیم که مجلس آینده یک مجلس اصولگرا باشد اما برخی به شدت در حال کار کردن هستند تا اصولگرایان را به جان هم بیندازند.

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگری درباره علت عدم ائتلاف اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ افزود: باید عوامل مختلفی را برای این موضوع برشمرد به طوری که برخی دچار هوای نفس شده و برخی دیگر اشتباه محاسباتی انجام دادند که سبب شد تا اصولگرایان در این انتخابات به ائتلاف نرسند.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره آرزوی مردم ورامین برای دیدار با رهبری ادامه داد: بنده وظیفه خود را در این زمینه انجام می دهم و درخواست مردم ورامین را به مقامات مسئول خواهم رساند.

این مسئول در پاسخ به سوال دیگر درباره این موضوع که تعداد زیاد کارگران تبعه خارجی سبب بیکاری جوانان در عرصه های کشاورزی و تولیدی شده است گفت: قصه کارگران اتباع بیگانه یک معادله ۵۰ مجهولی است که به این سادگی ها حل شدنی نیست و باید مصلحت را در این زمینه سنجید.

وی تأکید کرد: ممکن است ما در مواقعی هزینه هایی را متحمل شویم اما در مقابل بهره برداری بیشتری را بکنیم و باید دانست که کشور افغانستان برای ما اهمیت دارد و چندین سال است که از برادران افاغنه در این کشور پذیرایی کرده ایم و باید این زمینه مصلحت را در نظر گرفت.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۴۴۲۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.