۰

نتانیاهو و اوباما در فیلم «گلاب»/ عکس

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
فیلمبرداری فیلم «فیلسوفهای احمق» به کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی هادی مشکات با اضافه شدن بازیگرانی مانند سید جواد هاشمی، علیرام نورایی، حمید لولایی و سیروس کهوری نژاد ادامه دارد.
 
شنیده ها حکایت از این دارد که سیروس کهوری نژاد در نقش باراک اوباما و حمید لولایی در نقش نتانیاهو ریس جمهور اسرائیل در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

تصاویر/ نتانیاهو و اوباما در فیلم «گلاب»
تصاویر/ نتانیاهو و اوباما در فیلم «گلاب»
 
این فیلم اولین جوابیه رسمی ایرانی به شبکه های ماهواره‌ای و  فیلم‌های ضدایرانی ساخته شده در سینمای هالیوود است که به هجو فیلم‌هایی نظیر «ارگو»، «300»، «گلاب»،  برائت از مسلمین ( فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام ) و ربو کاپ می‌پردازد که تاکنون فیلمبرداری قسمتهای مربوط به فیلم «گلاب» - گائل گارسیا برنال در این فیلم در نقش مازیار بهاری است؛ روزنامه‌نگاری که بیش از 118 روز در ایران شکنجه و بازجویی شد - و وقایع یازده سپتامبر با بازی رضا رویگری، تورج نصر، امین نبی الهی، شراره رخام، سیروس میمنت، علی برقی، امیر زریوند، مجید شهریاری، محمدرضا موهبتی، بهمن شکیبی، رضا صفایی، رامین الماسی و ... به پایان رسیده است و قرار است بازیگران دیگری در طول کار در نقشها و گریم‌های متفاوت جرج بوش، اریل شارون، تری جونز کشیش، باراک اوباما، نتانیاهو، اسامه بن لادن، سام باسیل، جان استیوارت و .... به پروژه اضافه شوند که طبق شنیده‌های ما از یک منبع موثق تورج نصر در نقش جان استیوارت کارگردان فیلم ضد ایرانی گلاب در این فیلم ایفای نقش کرده است.
 
تصاویر/ نتانیاهو و اوباما در فیلم «گلاب»
تصاویر/ نتانیاهو و اوباما در فیلم «گلاب»
تصاویر/ نتانیاهو و اوباما در فیلم «گلاب»
 در خلاصه داستان این فیلم که فیلمنامه اش توسط ثنا صادقی نوشته شده است آمده است که بعد از وقایع 11 سپتامبر جرج بوش به افغانستان و سپس عراق حمله می کند و قصد دارد به ایران هم حمله کند؛ اما چون می‌داند که مردم ایران تجاوز به خاکشان را بر نمی‌تابند و ترس شکست خوردن در جنگ تن به تن با ایران باعث می‌شود که از حمله منصرف شوند و به جای حمله نظامی به جنگ نرم رو آورند و با تاسیس شبکه های ماهواره ای ضد ایرانی و ساخت فیلمهای سینمایی ضد ایرانی نظیر «ارگو»، «300»، «گلاب» و ... فرهنگ و بنیان خانواده ایرانیان را هدف می‌گیرند. این فیلم ضد صیهونیستی پشت صحنه چگونه ساخته شدن آن فیلمهای ضد ایرانی را به بصورت هجو آمیز نشان می‌دهد.
تصاویر/ نتانیاهو و اوباما در فیلم «گلاب»
 
کارگردان و تدوین : سعید چاری، تهیه کننده: هادی مشکات، مجری طرح: محمد آزادی مهربانی، مدیر فیلمبرداری: حسین ملکی، فیلمنامه: ثنا صادقی، طراح گریم: جنان صدفی.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۴۴۶۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.