۰

بورس قرمز پوش شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
بورس قرمز پوش شد
بورس تهران که از دی ماه ۱۳۹۲ تاکنون گرفتار رکود شده و به دلیل ابهامات سیاسی و اقتصادی سهامداران خود را سردرگم و متضرر کرده است، امروز روند ریزشی خود را تشدید کرد و با افت تمامی متغیرهای خود رو به رو شد.انتظار سهامداران برای نتیجه مذاکرات سیاسی در کنار رنج بازار از کمبود نقدینگی موجب شد تا در بازار امروز تمایل سهامداران به فروش سهم‌ها افزایش پیدا کرده و قیمت سهام شرکت‌ها کاهش پیدا کند.

به این ترتیب در بازار روز سه‌شنبه تعداد شرکت‌هایی که روند افزایشی داشتند کاهش پیدا کرد و شرکت‌هایی چون فولاد مبارکه، هلدینگ خلیج فارس، پالایشگاه بندرعباس، بانک صادرات، پالایش اصفهان، بانک ملت، تاپیکو، پتروشیمی مبین، مپنا، غدیر و ایران خودرو ببشترین تاثیر را در افت شاخص و رسیدن آن به کانال ۶۲ هزار و ۳۱۷ واحدی داشتند.

در بازار امروز شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، بانک اقتصاد نوین و داروپخش از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شدند و نفت پارس، پتروشیمی فناوران و سایپا آذین بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در بازار سرتاسر منفی امروز حجم و ارزش معاملات نیز همزمان با کاهش قیمت و افزایش فشار فروش کاهش پیدا کرد و در مجموع ۳۱۲ میلیون سهم به ارزش ۵۴ میلیارد تومان داد و ستد شد همچنین ارزش بازار سرمایه نیز با افت معناداری مواجه شد و به سطح ۲۷۴ هزار میلیارد تومان رسید.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۴۴۸۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.