۰

حمله حزب‌الله به داعش

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۸
حمله حزب‌الله به داعش
به گزارش شبکه المنار، منابع آگاه اعلام کردند: یکی از سرکرده های برجسته داعش و بسیاری از تکفیری ها در جریان دفع یورش آنها به کوه راس بعلبک به هلاکت رسیدند.

این منابع بیان کردند: داعشی ها نتوانستند اجساد کشته های خود را از مناطق درگیر در شرق کوه راس بعلبک خارج کنند و مقاومت موفق به در اختیار گرفتن اجساد بسیاری از کشته شدگان آنها شد.

به گفته این منابع تله هایی که مقاومت قبلا در کوه راس بعلبک برای داعش کار گذاشته بود داعش را هدف قرار داد.

این منابع بیان کردند: تروریست های داعش از منطقه الکهف در شرق راس بعلبک یورشی را علیه مراکز مقاومت در قرنه السمرمر در قرنه المذبحه در کوه راس بعلبک در مرزهای لبنان و سوریه آغاز کردند که مقاومت لبنان این یورش را دفع کرد.

در میان کشته شدگان ولید عبدالمحسن العمری از سرکرده های برجسته داعش مشاهده می شود.

در همین حال جبهه النصره که متحمل شکست های سنگین از رزمندگان مقاومت شده است برای حزب الله خط و نشان کشید به طوری که ابو مالک التلی سرکرده جبهه النصره در القلمون که در عرسال به سر می برد ادعا کرد: حزب الله مگر از روی نعش ما رد شود.

وی به هماهنگی و همکاری موثر ارتش سوریه و لبنان و حزب الله در نبرد با تروریست ها اذعان کرد و گفت: ارتش لبنان به همراه حزب الله و ارتش سوریه در گلوله باران مواضع ما(جبهه النصره) مشارکت داشتند.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۴۴۹۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.